GHD to the hair rescue // GHD Advanced Split End Therapy Review

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har alltid hatt tynnt hår som har vanskelig ved å bli langt, det er ekstra frusterende når jeg alltid har drømt om langt og tykt hår. Jeg har typisk skandinavisk hår som knekker lett, derfor trenger håret mitt ekstra pleie og beskyttelse. Den mest irriterende delen med fint og tynt hår er flisete tupper, jeg får dem umiddelbart uanset hvor ofte jeg klipper meg hos frisøren. Flisete tupper gjør det nesten umulig å få lengere hår, men for første gang i mitt liv tror jeg at jeg har funnet løsningen på det problemet. Jeg elsker GHD og jeg bruker GHD’s produkter når jeg skal krølle og rette håret samt GHD varmebeskyttelse. Den nye GHD Advanced Split End Therapy er et nytt produkt i GHD familien min som jeg kommer til å bruke i mange år frem.

Hva jeg liker med produktet:

Jeg trenger bare å bruke GHD split end therapy hver 10. hårvask siden den beskytter håret mitt opp til 10 hårvasker. Håret mitt føles glatt, skinnende og blødt hele tiden i mellom.

Hvordan bruker du produktet:

Jeg tar produktet i rene hender og masserer gjennom håret, ca. fra ørene og helt ned til endene. Deretter føner jeg håret før jeg går over med rettetang for å “seale” produktet inn i håret. Dette får mine flisete tupper til å forsvinne på grunn av sealingseffekten. Jeg har virkelig trua på at dette produktet skal få drømmen om langt og sunnt hår til å gå i oppfyldelse.

Anbefales virkelig til alle som vil ta ekstra godt vare på håret og som kanskje ønsker å gå litt lengere mellem hver klipp hos frisøren.

Du kan kjøpe GHD Advanced split end therapy her.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I am the owner of thin and sparse hair, for as long as I can remember i’ve dreamed about long and thick hair but fact is i’ll never have envious thick hair. I have typical scandinavian hair which breaks easily so my hair needs extra care and attention. The most annoying part about fine and thin hair is split ends, i get them instantly, even right after a hair cut. Split ends makes it almost impossible to grow my hair any longer, but for the first time in my life I think i’ve found the solution for that problem. I love GHD and i turn to their products when it comes to curling, straghtning and heat protection. This new GHD Advanced Split end therapy is a new addition to my GHD family and it won’t be leaving anytime soon.

What i Love about it:

I only have to use it every 10th hair wash as it protects my hair all he time in-between. My hair feels sleek, shiny and smooth all the time in-between.

How you use it:

Take som product on clean hands and massage through the hair, down to the ends and wherever there is damage. Section the hair and blow-dry it smooth with your hairdryer, then dry divide the hair into small sections and pass your Hair straightener or curler over each section to seal the product.

It instantly makes my split ends disappear because of the sealing effect and I have high hopes that this will be the product that enables me to have long hair!

 

 

Leave a comment